Oliwka w żelu Johnson

oliwka-w-zelu-johnson-5Czy wiesz, że dbając o skórę swojego dziecka, dbasz także o jego nastrój i samopoczucie? Naukowcy wiele razy udowodnili już, że zabiegi pielęgnacyjne wykonywane przy niemowlętach są warunkiem dla ich zdrowego rozwoju psychicznego. Zastanówmy się nad tym szerzej.

Najlepiej będzie sięgnąć po konkretny przykład. Oliwka w żelu Johnson – otwierasz opakowanie, aplikujesz produkt na swoje dłonie i…? I wtedy zaczyna się nawiązywanie relacji z dzieckiem. Na pewno rozmawiasz z nim, starasz się być delikatna, łaskoczesz je albo przytulasz. Towarzyszy Wam przyjemny zapach oliwki, który na długo jeszcze pozostanie w Waszej pamięci. Nawilżając ciało niemowlęcia robisz dużo więcej, niż się wydaje: jesteś przede wszystkim troskliwą, kochającą mamą. Mamą, która świadomie dobiera kosmetyki dla swojej pociechy, dba o ich naturalny skład. Działanie nawet najlepszej oliwki sprawdza się najlepiej, gdy jest aplikowana z uczuciem. Dzięki formie żelu Johnson pozwala uniknąć zbędnego stresu wynikającego z rozlania się lub nadmiernego klejenia produktu.