Stomatologia estetyczna Gdańsk

Stomatologia estetyczna

Stomatologia estetyczna to zbiór różnorodnych, specjalistycznych zabiegów stomatologicznych mających na celu poprawienie wyglądu zębów pacjenta. Stomatologia estetyczna Gdańsk zajmuje się między innymi wybielaniem zębów, korygowaniem kształtu zębów i ich ustawieniem oraz uzupełnianiem braków w uzębieniu za pomocą implantów zębowych.
Najczęściej wybierane przez pacjentów zabiegi to: wybielanie zębów, ortodoncja, wykonanie licówek zębowych oraz koron ceramicznych na zęby.
Estetyczna stomatologia Kraków dzięki specjalistycznym i nowoczesnym technologiom oraz najwyższej klasy materiałom dentystycznym na trwale zmienia uśmiech pacjentów.
Dzięki zabiegom stomatologii estetycznej, korekty uzębienia, wybielania zębów, wszczepiania implantów otrzymuje się tak naprawdę zabiegi profilaktyki i ochrony zdrowia. Nierówne, pełne przebarwień czy też z ubytkami zęby prowadzą do występowania próchnicy a w konsekwencji do chorób dziąseł i zębów.
Systematyczne zabiegi pielęgnacyjne wykonywane u stomatologa estetycznego chronią nasze zęby i przedłużają im życie, a tym samym chronią nasz organizm przed negatywnymi skutkami wniknięcia do organizmu bakterii.
Dzisiaj, kiedy próchnica jest właściwie naturalnym zjawiskiem w społeczeństwie, stomatologia estetyczna odgrywa szczególną rolę. Pomaga ochronić uzębienie tworząc bariery ochronne w postaci zabiegów dentystycznych, których zadaniem jest wyeliminowanie w przyszłości chorób zębów i dziąseł.
Obok stomatologii zachowawczej, stomatologia estetyczna jest najważniejszą dziedziną specjalizującą się w ochronie medycznej uzębienia człowieka.